Založ si blog

Pochopíš v správny čas

 

Dne som zažila deň o ktorom viem že bol jeden s tých keď mi niekto kto je tam hore chcel niečo povedať a chcel aby mi to naplno došlo. Celí týždeň som sa tešila na dnešný deň. Totižto spíme v škole. No hodinu pred koncom vyučovania moja najlepšia kamarátka odišla s tým že jej je zle a už vtedy som začínala rozmýšlať nad tým že či je tato akcia naozaj to čo potrebujem lebo do skupiny ktorá zostala som moc nezapadala no povedala som si že čo však teraz sa neotočím. Keď sa skončilo vyučovanie zistila som že nemám s kým byť lebo každý už mal zaistený program no nakoniec som zistila že N a  B idú do eurovei a tak som teda šla s nimi. No už cestou na električku mi to prišlo divné a ja som začala chápať. 

No proste neželaná osoba,piate koleso na voze a každý nech si to vyloží ako chce… Škoda že nie som až tak nechápavá ako si to o mne všetci myslia… A tak som teda zdvihla ruky a povedala som si: dobre ja nebudem robiť niečo čo mi nieje súdené,otočila som sa a šla späť do školy. V triede som si povedala že nemá zmysel niečo robiť nasilu a keď som o tom poriadne popremýšlala vybrala som sa späť na cestu domov pretože nemá zmysel byt osamelý a popri tom sa tváriť ako ti je super. Cestou autobusom som sa vyrovnávala z osudom ale vyrovnávala som sa až natoľko že som zabudla stlačiť jedno hnusné tlačítko stop a previezla som sa o tri zastávky dalej. Dovtedy som si myslela že už nič horšie byt nemôže ale osud mi ukázal že môže a tak som sa už len usmiala a povedala si že nech. Keď som šlapala hore kopcom cestičkou k domu došlo mi že dnes mi asi osud chcel ukázať že: vždy môže byt horšie,že sa nemáš tešiť dopredu a že ľudia ťa môžu prekvapiť aj v zlom aj v dobrom. 

Hneď ako som vošla do domu volala mi M. Aj toto ma veľmi prekvapilo ale zároveň potešilo,pretože som zas upadala do stavu menej cennosti. Potom som mala 16 neprijatých hovorov ale to už mi volala R že kde som. R mi bolo lúto lebo kôli nej by som tam aj zostala keby… Tie neprijaté hovory nakoniec boli od B a N. Presne 6 minút sa mi ospravedlnovali. No niektoré veci sa nedajú vrátiť späť a preto sa zmierte zo svojou chybou lebo každý robí chyby a ja som ich spravila a aj robím veľa a nechcem aby sa niekto trápil kôly tomu že sa niečo nové naučil. A som rada že sa to stalo práve mne lebo aj ja som sa na tom mohla niečo naučiť a pochopiť pár dôležitých vecí 🙂 

Takže ďakujem a skratky mien používam preto že neviem či by  niektorým  nevadilo že sú tu na mojom blogu verejne známi:)

A prepáčte moji rodíčíkovia že som vám to nrepovedala ale niekedy človek nemá silu aj keby chcel mať…

A B a N netrápte sa a A a M nehnevajte sa. Všetko je tak ako má byt:)

Váš hippie 🙂

Môj život

08.09.2013

Mala som osem rokov. Bola som na mojej druhej škole. No nezapadla som medzi ostatných. Bolo málo vecí ktoré ma v škole bavili a aj tie pomaly mizli, no moje krúžky a prázdniny som mala rada stále. Na krúžkoch som zapadla medzi ostatných úplne bez problémov a tak to doteraz celkom nechápem. No raz som odišla na kratší jesenný tábor. Všetko bolo v poriadku až na návrat. Keď [...]

Nepochopím niečo niekedy nikdy. . .

31.08.2013

Je to hrozné,ale je to tak. Nepochopím niečo niekedy nikdy…Človek má snahu,celý ten po*ratý čas sa snaží aby aspoň raz ostatný uznali že sa mu to podarilo že to zvládol,prípadne že nieje pravda to čo si myslia, no všetko je zbytočné… Môžeš sa snažiť koľko chceš aj tak to nemá cenu. Viem to z vlastnej skúsenosti. A viete čo sa stane potom? Len na vás [...]

Skutočný západ slnka. . .

15.08.2013

Videli ste už skutočný západ slnka? Že áno? Tak to je podľa mňa štastie! Ja teda určite áno a skúsim vám to popísať: Bola som aj s mojou podarenou triedou v škole prírode a akoby náhodou bol neďaľeko kopec s názvom Sitno. A tak moja milá učiteľka raz ráno povedala že sa ide na Sitno a tak sa šlo. Pekne sme si zamakali do kopca a keď sme boli hore a kochali sme sa [...]

APTOPIX Russia Ukraine War

List z Charkova: Ako sa žije v tme?

28.03.2024 18:00

Po masívnych raketových útokoch žije Charkov zväčša v tme, no ja sa aj tak usmievam. Možno už len nevládzeme plakať.

1. netradicny porod Krompachy

Zámena pacientiek v pražskej nemocnici viedla u jednej k potratu

28.03.2024 17:47

Zamestnanci nemocnice nedodržali interné predpisy a lekári preto operovali nesprávnu pacientku.

polícia, evakuácia, vyhrážky, UK, fakulta

Polícia v Bratislave zadržala medzinárodne hľadaného občana Bosny a Hercegoviny

28.03.2024 17:32

V prípade dokázania viny mu hrozí trest odňatia slobody až na 15 rokov.

FTX Bankman Fried

Zakladateľ kryptomenovej burzy FTX ide na 25 rokov do väzenia, klientov obral o 10 miliárd dolárov

28.03.2024 17:13, aktualizované: 17:41

Americká justícia označila prípad za jeden z najväčších podvodov v americkej histórii.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 6
Celková čítanosť: 11949x
Priemerná čítanosť článkov: 1992x

Autor blogu

Kategórie