Založ si blog

Nepochopím niečo niekedy nikdy. . .

Je to hrozné,ale je to tak. Nepochopím niečo niekedy nikdy…Človek má snahu,celý ten po*ratý čas sa snaží aby aspoň raz ostatný uznali že sa mu to podarilo že to zvládol,prípadne že nieje pravda to čo si myslia, no všetko je zbytočné… Môžeš sa snažiť koľko chceš aj tak to nemá cenu. Viem to z vlastnej skúsenosti. A viete čo sa stane potom? Len na vás narevú,vynadajú vám alebo sa vám vašu snahu inak vrátia. A myslia si: Ako som jej to nandal. A v skutočnosti nič nechápu!!! Ano viem je to kruté,hnusné a možnože aj bezcitné ale je to v každodennom živote a bohužial aj mojom. A viem že to nieje dobré lebo ma to úplne dusí a pritláča k zemi. A preto prosím pokúsme sa to zmeniť… A aj ja sa pokúsim lebo chcem aby tento svet nejako vyzeral…

Vaša 13-ročná osoba zamýlľajúca sa nad nad životom.

ps: áno Miro si za týmto článkom aj ty a budem rada ak pochopíš moje dve slová raz pochopíš…

Pochopíš v správny čas

25.10.2013

Dne som zažila deň o ktorom viem že bol jeden s tých keď mi niekto kto je tam hore chcel niečo povedať a chcel aby mi to naplno došlo. Celí týždeň som sa tešila na dnešný deň. Totižto spíme v škole. No hodinu pred koncom vyučovania moja najlepšia kamarátka odišla s tým že jej je zle a už vtedy som začínala rozmýšlať nad tým že či je tato akcia naozaj to [...]

Môj život

08.09.2013

Mala som osem rokov. Bola som na mojej druhej škole. No nezapadla som medzi ostatných. Bolo málo vecí ktoré ma v škole bavili a aj tie pomaly mizli, no moje krúžky a prázdniny som mala rada stále. Na krúžkoch som zapadla medzi ostatných úplne bez problémov a tak to doteraz celkom nechápem. No raz som odišla na kratší jesenný tábor. Všetko bolo v poriadku až na návrat. Keď [...]

Skutočný západ slnka. . .

15.08.2013

Videli ste už skutočný západ slnka? Že áno? Tak to je podľa mňa štastie! Ja teda určite áno a skúsim vám to popísať: Bola som aj s mojou podarenou triedou v škole prírode a akoby náhodou bol neďaľeko kopec s názvom Sitno. A tak moja milá učiteľka raz ráno povedala že sa ide na Sitno a tak sa šlo. Pekne sme si zamakali do kopca a keď sme boli hore a kochali sme sa [...]

zuby, zubár, čeľustný ortopéd, strojček, zubný strojček

Najvychytenejšie destinácie zubnej turistiky: Hrozí exodus Slovákov za lacnejším chrupom? Pozor na riziká, hovoria experti

25.04.2024 05:00

Kým pre našincov sú často výhodnejšie ceny za hranicami, za slovenskými zubármi cestujú pacienti aj z USA.

Matúš Šutaj Eštok, Vianoce, hasiči, policajti, Štedrý deň

Policajti vo veľkom odchádzajú do civilu. Šutaj Eštok ich chce udržať tisícovými odmenam

25.04.2024 04:00

Kým financmajster uťahuje opasok, minister vnútra Matúš Šutaj Eštok (Hlas) sľubuje policajtom nové finančné príspevky, ako aj valorizáciu tých, čo už dostávajú

gangy, švédsko

Na podujatie švédskej Ľavicovej strany vtrhli útočníci, hlásia troch zranených

24.04.2024 23:24

Večerné podujatie v Štokholme malo byť o rastúcom fašizme vo Švédsku.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 6
Celková čítanosť: 11993x
Priemerná čítanosť článkov: 1999x

Autor blogu

Kategórie