Založ si blog

Wáááu z lezeckej steny. . .

  • Plním si sen. 
  • Som v lezeckom tábore.
  • šli sme liezť do Vertiga.
  • A tam sa to stalo.
  • Došla som k lezeckej stene(teda stenám) a hor sa do výšav.
  • Začiatok bol troška rozpačitý, ale keď som zdolala prvú ľahkú stenu hneď ma  to tiahlo k dalšej. No problém bol, že bolo málo ludí ,,kvalifikovaných za ističa“ alebo za ,,zaistovača“, a tak sa ,,vycvičili daľší a mohlo sa loziť!“

Utvorila som trojicu s dvoma chalanmi s ktorými som si najviac rozumela a šup na stenu. Preliezli sme spolu určite aspon polku Vertiga! Keď sa deň chýlil ku koncu ( a to sme lozili už od rána od deviatej(!)) začali sme skúšat aj tie tažšie steny, chyty a kadečo iné. No potom už nie je síl toľko koľko na začiatku, ale aj tak som sa pustila do jednej pre mňa zatialľ z najtažších prelozených stien. Bola krásne šikmá ale hlavne zákerná:D No, mladí sa len tak nevzdajú a tak som teda začala liezť.,, UUUUUUžž síííí v štvrrrtííínéé!!“ Počula som zdola. Oddýchla som si a znova to super zábavné týranie rúk, nôh, prstov a všetkého čoho sa dá. Keď  som bola v trištvrtine zakričala som dole že už nevládzem ani krok(teda lepšie povedané šplh), no bola som len poučená že ked poviem že nevládzem tak vládzem ešte raz toľko, takže som pokračovala ďalej. No ked už som z tej steny zletela do sedáku, tak mi ešte raz poradili že sa mám chytiť a liezť ďalej a ja som to spravila, vyliezla o jeden chyt vyššie a povedala som že idem dole, tak už nič nenamietali(asi ma nechceli mať na svedomí:P). Ešte som si polozila po pár stenách a boulderoch a z budovy som vyšla zo slovami: Ešte sem musíme prísť!!!Ja vo Vertigu:PJpeg

 

A budem vám vdačná ak mi tu zanecháte komentár.(či pozitívny alebo negatívny. viem že si ho zaslúžim:D)

tak 

Pochopíš v správny čas

25.10.2013

Dne som zažila deň o ktorom viem že bol jeden s tých keď mi niekto kto je tam hore chcel niečo povedať a chcel aby mi to naplno došlo. Celí týždeň som sa tešila na dnešný deň. Totižto spíme v škole. No hodinu pred koncom vyučovania moja najlepšia kamarátka odišla s tým že jej je zle a už vtedy som začínala rozmýšlať nad tým že či je tato akcia naozaj to [...]

Môj život

08.09.2013

Mala som osem rokov. Bola som na mojej druhej škole. No nezapadla som medzi ostatných. Bolo málo vecí ktoré ma v škole bavili a aj tie pomaly mizli, no moje krúžky a prázdniny som mala rada stále. Na krúžkoch som zapadla medzi ostatných úplne bez problémov a tak to doteraz celkom nechápem. No raz som odišla na kratší jesenný tábor. Všetko bolo v poriadku až na návrat. Keď [...]

Nepochopím niečo niekedy nikdy. . .

31.08.2013

Je to hrozné,ale je to tak. Nepochopím niečo niekedy nikdy…Človek má snahu,celý ten po*ratý čas sa snaží aby aspoň raz ostatný uznali že sa mu to podarilo že to zvládol,prípadne že nieje pravda to čo si myslia, no všetko je zbytočné… Môžeš sa snažiť koľko chceš aj tak to nemá cenu. Viem to z vlastnej skúsenosti. A viete čo sa stane potom? Len na vás [...]

HIMARS

USA ohlásili nákupy vojenského materiálu pre Ukrajinu za šesť miliárd, vybavenie však zrejme nedorazí niekoľko rokov

26.04.2024 21:43

Na dodanie materiálu si však budú musieť Ukrajinci počkať, lebo proces jeho obstarávania je len na začiatku.

Palestína / Deti / Pásmo Gazy /

v Pásme Gazy zomrelo bábätko zachránené z maternice umierajúcej matky

26.04.2024 18:51

Izrael aj napriek medzinárodnému pobúreniu stále hrozí, že podnikne pozemnú operáciu v meste Rafah.

parlament

Amnesty International kritizuje návrhy týkajúce sa RTVS, neziskových organizácií a rodných čísel

26.04.2024 18:30

Organizácia vyzýva na dodržiavanie princípov a ochranu právneho štátu, slobodu združovania a prejavu i na právo na informácie a na ochranu pred diskrimináciou.

Záborská , vašečka

Poslanci ukončili piatkové rokovanie debatou k sexuálnej výchove

26.04.2024 18:25

Poslanci Vašečka a Záborská chcú podmieniť výchovu a vzdelávanie v oblasti sexuálneho správania informovaným súhlasom rodičov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 6
Celková čítanosť: 11996x
Priemerná čítanosť článkov: 1999x

Autor blogu

Kategórie