Založ si blog

Pretlkanie sa treťou triedou

Niekedy rozmýšlam prečo bolo všetko tak ako bolo, no potom mi dojde že keby to vtedy nebolo tak zložité, tak by som to teraz už možno nezvládla… Ano,nepáčilo. Bola som už v druhej škole, ale stále to nebolo dobré. A taktiež preto. že v tom období mi zomrel otec pri autonehode a bolo celkom ťažké z každej strany počúvat aká velká je ich úprimná sustrast. Zdalo sa mi. ako by sa v tých slovách vyžívali. Vtedy. na konci roku sa mamina rozhodla že ma da do súkromnej Waldorfskej základnej školy. No problém sa vyskytol hned na začiatku. trieda šla doTáto  školy prírody hned na druhý deň. Takže som pobudla v triede jeden deň a bolo na mne či pôjdem. Za ten jediný deň som spoznala dievča. Bola neobyčajná. mala rada slony a veci o ktorych som ja nerozmyšlala. V ten den sme boli nerozlučné a ja som cítila pevnú pôdu pod nohami a rozhodla som sa že do školy v prírode pôjdem aj ked svoju budúcu triedu poznám len jeden deň.  Na druhý deň sa šlo. no ked som nastúpila do vlaku zistila som že to nebude všetko lahké.- moja včera nadobudnutá kamarátka Lívia si možno myslela. že budem iná a zle ma odhadla no hlavné je to. že už som kamarátku nemala. Ked sme došli na miesto dostala som sa na izbu z terajšími: Divnou triedy, Vodkynou triedy a Smejkou triedy. A to nebolo dobré. no ešte horšie to bolo z chalanmi. Ale nikdy som nebola žalobaba a to všetko sa dalo prežit. no ked sa stalo to že mi ukradli denník tak ma to dorazilo. Denník som mala v šuplíku no bohužial nezamknutý. A bohužial tam bolo aj niečo o nich. No to pre nich nebolo málo. Milí môj text si odpísali na vlastný papyrus a šup za mnou kde predo mna predstúpili v hojnom počte a začali my čítat moje vlastné slová. Ked mi došla tá krutá pravda. už sa nedalo nič robiť. Naštastie moja bývalá kamarátka nelenila a podho za učitelkou no čo s tým ona mohla spravit? No velké nič! No to som si vtedy užila. Ale to je už naštastie za mnou a moja kamarátka je teraz moja najlepšia kamarátka priam BFF! Tak takýto je ten náš osud…! No som rada že som to prežila a stále som tu. lebo aj vdaka tomu všetkemu viem že život stojí za to.

Ospravedlnujem sa za chyby ale prepočítajte si roky od roku 2000 a pochopíte že som lenivá si to po sebe opravit no hovorí sa že snaha sa cení…:D

tak dakujem:D

 

 

Pochopíš v správny čas

25.10.2013

Dne som zažila deň o ktorom viem že bol jeden s tých keď mi niekto kto je tam hore chcel niečo povedať a chcel aby mi to naplno došlo. Celí týždeň som sa tešila na dnešný deň. Totižto spíme v škole. No hodinu pred koncom vyučovania moja najlepšia kamarátka odišla s tým že jej je zle a už vtedy som začínala rozmýšlať nad tým že či je tato akcia naozaj to [...]

Môj život

08.09.2013

Mala som osem rokov. Bola som na mojej druhej škole. No nezapadla som medzi ostatných. Bolo málo vecí ktoré ma v škole bavili a aj tie pomaly mizli, no moje krúžky a prázdniny som mala rada stále. Na krúžkoch som zapadla medzi ostatných úplne bez problémov a tak to doteraz celkom nechápem. No raz som odišla na kratší jesenný tábor. Všetko bolo v poriadku až na návrat. Keď [...]

Nepochopím niečo niekedy nikdy. . .

31.08.2013

Je to hrozné,ale je to tak. Nepochopím niečo niekedy nikdy…Človek má snahu,celý ten po*ratý čas sa snaží aby aspoň raz ostatný uznali že sa mu to podarilo že to zvládol,prípadne že nieje pravda to čo si myslia, no všetko je zbytočné… Môžeš sa snažiť koľko chceš aj tak to nemá cenu. Viem to z vlastnej skúsenosti. A viete čo sa stane potom? Len na vás [...]

20. rokov od vstupu Slovenska do NATO, prezidentka Zuzana Čaputová, Marián Kurilla

Garancia bezpečnosti či strata suverenity? Slovensko chráni povestný „bezpečnostný dáždnik“ z NATO už dvadsať rokov

29.03.2024 09:30

NATO presadzuje predovšetkým mierové riešenie sporov. Ak však diplomatické úsilie zlyhá, disponuje vojenskými silami pre zabezpečovanie krízového manažmentu.

Maryland most

Maryland dostane od vlády po zrútení mosta 60 miliónov dolárov

29.03.2024 08:37

Dvoch robotníkov sa podarilo zachrániť, u ďalších šiestich už úrady potvrdili úmrtie.

Fabrika Kia - Teplička nad Váhom

Vláda chce zaplátať migrantmi zo Strednej Ázie dieru na trhu práce. Ako útok v Moskve zmení tento zámer?

29.03.2024 08:00

Po tom, čo skupina teroristov pôvodom z Tadžikistanu zabila v Moskve 139 ľudí, sa slovenské zložky rozhodli posilniť bezpečnostné opatrenia

Rusko, Ukrajina

ONLINE: Takmer 100 dronov a rakiet. Masívny ruský útok opäť cielil na ukrajinskú energetiku. Poliaci poslali do vzduchu lietadlá

29.03.2024 07:45, aktualizované: 10:02

Rusko masívne útočí na ukrajinskú energetiku, ktorá je v zložitej situácii. Keď Rusi spúšťajú útoky, Poliaci posielajú do vzduchu lietadlá.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 6
Celková čítanosť: 11950x
Priemerná čítanosť článkov: 1992x

Autor blogu

Kategórie